نماز جمعه سایت ملاحسنی   2009-06-19 19:21:33

نماز جمعه این هفته نقطه عطف اعتراضات مردم
پنجشنبه، ۲۸ خورداد ۱۳۸۸، زامیاد روز
با شناختی که از خامنه‌ای دارم٬ او تا آخر در مقابل مردم خواهد ایستاد و از احمدی نژاد حمایت خواهد کرد و البته سعی خواهد نمود مسیر اعتراضات مردم را منحرف کند و آتش و التهاب آنها را بخواباند.
در نماز جمعه این هفته ابتدا او شروع میکند به تعریف و تمجید کردن از حضور مردم و اینکه آنها برای حمایت از نظام به پای صندوق‌ها آمده‌اندو این اعتراضات یک سو‌تفاهم است و مسئله کوچکی است که در بین خودمان حل خواهد شد. بعد راهکار حل مسئله را شمارش آرا مطرح میکند و از معترضین میخواهد به نتیجه بازشماری اعتراض نکنند و صحبت از ابطال انتخابات به میان نیاورند. و از مردم بخواهد به سر کار و زندگی خودشان برگردند و بگذارند اختلافات در یک فضای آرام حل و فصل گردد.
یادمان باشد که خامنه‌ای خودش شخصا گرداننده این تقلب و کودتا بوده و هست و انتظار رعایت بی‌طرفی و عدالت از او بی معنی است.
بنابر این٬ بعد از ایراد خطبه‌های نماز جمعه این هفته٬ عملا موسوی و کروبی بر سر یک دوراهی قرار خواهند گرفت. یا پذیرش حکمیت شورای نگهبان و یا مخالفت با رهبری.
اگر موسوی و کروبی تحت فشارهای وارده از سوی ولی فقیه٬ تسلیم شوند کارشان تمام است و شکاف عمیقی بین آنها و مردم بوجود خواهد آمد.
ولی اگر این دو نفرمقتدرانه در مقابل خامنه‌ای بایستند و به چیزی کمتر از ابطال انتخابات راضی نشوند٬ آنوقت حمایت گسترده‌تر مردم را بدنبال خواهند داشت و نتایجی به مراتب بهتر از تغییر نتایج انتخابات نصیب مردم خواهد شد.
من فکر میکنم علت دستگیری گسترده آدمهایی مثل حجاریان٬ ابطحی٬ تاجزاده٬ بهزاد نبوی و غیره این است که میخواهند کروبی و موسوی از همفکری و نظرات رادیکال اطرافیانشان محروم باشند و زودتر تسلیم خواست رهبری شوند.
بهرحال همه ما باید قدر این روزها را بدانیم. این روزها کمتر در تاریخ اتفاق می‌افتد. مردم الان یکدل و منسجم هستند. حرف دل مردم و خواست اساسی آنها مشخص است. نباید جایی برای معامله بر سر مطالبات مردم باقی گذاشت. قدرت مردم بالاتر از آن است که در تصور آید.


نام
پیام
Write all letters which are not black!
حروفی که سیاه نوشته نشده در پنجره وارد کنید.

روز نوشتها

یادها

شعرها

از دیگران

من و جنهایم

داستانها

انتخابات